כניסה לבית חדש כרוכה בהתרגשות מרובה, לצד עלויות לא מבוטלות והשקעת זמן ומשאבים בתכנון אחת ממערכות הבית המרכזיות והחשובות: מערכת המיזוג.

 מערכת המיזוג בבית תשפיע על איכות החיים הנוחות של בני הבית והמבקרים, וחשוב לא פחות מכך על עלויות התחזוקה והתפעול שלו.

קיימות מספר אפשרויות למיזוג הבית:

התקנת מזגנים עיליים ומזגני קיר- התקנת יחידות מיזוג עצמאיות לכל חלל ולכל חדר, תוך התאמה של עוצמת המזגן לגודל החלל ולמאפיינים שלו. עלויות המזגנים הקטנים כיום אינן גבוהות ופתרון זה עשוי להיות כלכלי יותר ביחס לפתרונות אחרים, השליטה תתבצע על כל חלל בנפרד, מה שיחסוך בקירור של כל הבית בו זמנית שלא לצורך. יחד עם זאת, מדובר בעלויות התקנה לא מבוטלות, כאשר כל מזגן דורש התקנה ייחודית, וכן צריכת האנרגיה של המזגנים הללו נחשבת גבוהה יותר ביחס לפתרונות טכנולוגיים אחרים. גם ברמה הוויזואלית מזגנים אלה גלויים לעין ומדובר בפתרון פחות אסתטי. מתאים לדירות קטנות ולחללים קטנים.

מזגן מיני מרכזי- יחידת מעבד אשר מפצלת את קירור הבית. יחידת המעבד יושבת חיצונית לבית, פתחי האוורור מפורים בבית בצורה אסתטית ואיכות הקירור גבוהה. החיסרון: כל תקלה במזגן תשפיע על כל הבית ועלויות החשמל וצריכת האנרגיה גבוהות.

מזגני אינוורטר ומזגני IVF- מזגנים אלו מספקים פתרון אסתטי במזגן מיני מרכזי אחד, מעברי צינורות אוויר סמויים באמצעות הנמכות גבס, וטכנולוגיית קירור חסכונית באמצעות זרימת קירור משתנה, המאפשרת למזגן שלוט בצריכת האנרגיה ובתפוקה בכל חדר בנפרד.

חברת אלרם מיזוג אוויר ומוצרי חשמל מציגה ניסיון בן למעלה מארבעה עשורים בענף המיזוג בישראל, ומספקת ללקוחותיה שירות ייעוץ, מכירה והתקנה של כל מערכות המיזוג בהתאמה אישית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *