טכנולוגיית המיזוג אינוורטר וטכנולוגיית המיזוג IVF הן מהמתקדמות והבולטות בענף המיזוג והקירור, ומהוות את הבסיס למזגנים מרכזיים ומזגנים מיני מרכזיים, לדירות מגורים, בתים ומתחמים עסקיים.

ההבדל העיקרי בין המערכות הללו לבין מזגני הקיר העיליים המסורתיים, הוא החיסכון באנרגיה. בעוד שמזגן קיר ומזגן עילי עובדים בתפוקה זהה לאורך כל זמן העבודה וצורכים כמות אחידה של אנרגיה, מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר ובכללותם מזגני IVF פועלים בטכנולוגיית זרימת קירור משתנה- שמאפשרת למזגן להחליט ולשנות את כמות צריכת האנרגיה והתפוקה שלו, על פי צורך.

למעשה, טכנולוגיית האינוורטר קיימת גם במזגני אינוורטר וגם במזגני IVF, כאשר מזגני IVF מהווים שדרוג של הטכנולוגיה הבסיסית ומספקים מספר יתרונות נוספים עליה:

חיסרון: ניכר כי מערכות IVF  הן שדרוג בולט לטכנולוגיית האינוורטר המעולה, ומתאימים במיוחד לחללים רחבי היקף, וילות ובתים פרטיים, חללים מפוצלים, בנייני משרדים ועוד. החיסון היחיד והבולט של המערכת על פני אחרות הוא המחיר הלא מבוטל, כמו גם עלויות התחזוקה והתיקונים במקרה הצורך. יחד עם זאת, בחירה במערכת IVF איכותית מבית חברה מקצועית, תהיה מלווה באחריות מקיפה וארוכת שנים, והמחיר הגבוה צפוי לספק תמורה הולמת לאורך שנים ארוכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *