הצורך בסינון וטיהור של מי השתיה הוא צורך בסיסי בכל בית ובעבור כל משפחה, אלא שרבים הולכים לאיבוד בין ההיצע הרחב של מכשירי המים והמטהרים בשוק, וללא כל כלים של ממש לבחון את איכות הפתרונות המוצעים ואת רמת סינון וטיהור המים.

המותגים השונים בשוק משווקים מכשירי מים מעוצבים, לעתים באמצעות פונקציות מתקדמות ולעתים בעזרת עיצוב חדשני ומלהיב, כאשר בכל תקופה נולד מכשיר חדש המהווה את הדבר החם הבא, ונמכר בייצור המוני וללא כל התאמה למשקי בית רבים.  

מהפכת המים של אלרם מתמקדת במתן מענה מותאם אישית לכל בית, באמצעות בדיקה פרטנית של הצנרת, סוג המים ואיכותם, ובהתאם לזאת, התקנת מתקן מים בעל מערכת סינון וטיהור מתאימה.

מתקני המים של אלרם מאפשרים שימוש חופשי, לשתייה, לבישול ולאפייה, לשטיפת פירות וירקות ולצרכים נוספים, ללא חיובים נוספים בגין הצריכה.

מדוע נדרשת התאמה אישית של מתקן סינון מים בבית?

עיריות ורשויות מקומיות שונות מפעילות תאגידי מים שונים, כאשר איכות המים וטעמם מושפעים מגורמים שונים בניהם:  רכיבים שונים במים, הצנרת המקומית, גיל הצנרת וקווי המים, מעבר של אבנית, חלודה וזיהומים שונים.

מערכות הסינון מטפלות באופן שונה באבנית, בזיהומים, בבקטריות ובמתכות כבדות, ועל כן מהפכת המים של אלרם אשר מבטיחה סינון וטיהור מים ברמה הגבוהה ביותר ביחס לצרכים המקומיים, וביחס לכלל המתקנים הקיימים בשוק.

האם שימוש בבקבוקי מים מינרליים יספקו מענה?

בהינתן ועיקר הפגיעה באיכות המים נובעת מקווי המים והצנרת, עולה השאלה מדוע לא להסתפק במים צלולים ונקיים המגיעים בבקבוקים, או במתקנים עומדים- ללא חיבור לתשתיות המים של הבית. 

המים המגיעים במארזים אכן נארזים צלולים ומטוהרים ברמה גבוהה, אולם חשוב לזכור שעמידותם מרגע האריזה ועד לרגע השימוש חושף אותם להתפרקות כימיקליים המאפיינים את בקבוקי הפלסטיק והמארזים, מה שפוגע באיכותם, ואף מהווה גורם מזהם לאיכות הסביבה ולאקולוגיה.

חיסרון נוסף של השימוש במים מינרליים הוא כמובן נושא עלות, אשר לטווח הארוך יקר ולא משתלם. 

חברת אלרם היא החברה המובילה כיום בישראל בענף שיווק מתקני טיהור והשבחה, פתרונות מים מתקדמים לחימום וקירור, סינון מים דירתי, ריכוך והתפלה. בעלת ניסיון של למעלה מעשור, ומספקת מענה מלא לקבלני בינוי, אדריכלים, מעצבי פנים, מוסדות וארגונים ולמשקי הבית הפרטיים בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *